Hoe zorgt u ervoor dat potentiële klanten graag zaken met u willen doen én op een effectieve manier door de verschillende stadia van het koopproces worden geleid? Inderdaad: met het Groene Tomaat Acquisitie-programma. Dé manier om op een structurele manier nieuwe klanten te winnen voor uw kennisintensieve organisatie. Effectief, onderscheidend en inspirerend. En het meest belangrijke: actie vanaf de start.

Nieuwe klanten winnen: 1 x 1 Don't wish for new customers, work for it.

Kickstart 

Binnen drie maanden realiseren wij gezamenlijk een kickstart en een commerciële versnelling. U maakt kennis met TOP-tactieken en elimineert wanhoopspogingen. Samen (met uw team) maken wij concreet hoe u de juiste nieuwe klanten gaat vinden en winnen. Online en offline. Stap voor stap, actie voor actie en klant voor klant. Er komt energie vrij en uw mensen krijgen alle ruimte om met hun eigen ideeën aan de slag te gaan. Ritme en discipline combineren wij met creativiteit en enthousiasme. En het mooie is: er is actie vanaf de start.

Versnelling

Om uw acquisitievliegwiel (sneller) te laten draaien wordt uw team optimaal gefaciliteerd met kant-en-klare Groene Tomaat-acties. Specifiek voor het boeien van prospects, het verdiepen van relaties en het helpen kopen. Interessante content wordt geproduceerd en slim hergebruikt. Dit leidt tot een goed gevulde ‘actieplank’ voor uw organisatie. Uw verkopers, adviseurs of accountmanagers winnen op een uiterst effectieve manier nieuwe klanten: in het juiste ritme en op basis van inhoud.

Groene Tomaat-methode

Om uw acquisitie snel en goed van de grond te trekken gaat u aan de slag met de Groene Tomaat-methode (GTM): de manier om de juiste klantrelaties voor uw kennisintensieve organisatie te  ontwikkelen. De kern bestaat uit vier essentiële aandachtsgebieden die elkaar onderling versterken: wat – wie – hoe – doen. Samen met uw commerciële team gaan wij razendsnel van denken naar doen.

Meer over de methode