Klanten en prospects boeien, prikkelen, aan het denken zetten, helpen en adviseren. Op het juiste moment en op de juiste manier. Dat is de kern van Groene Tomaat content marketing. Vanaf de acquisitie tot en met het relatiemanagement. Met een duidelijk doel voor ogen: het aangaan, ontwikkelen en verdiepen van klantrelaties.

Content marketing

Kennisintensieve organisaties

Goed nieuws: uw adviseurs zitten ‘tjokvol kennis’. Zij kennen de uitdagingen van hun klanten en hebben vaak effectieve manieren om deze uitdagingen het hoofd te bieden. Daarnaast hebben zij genoeg voorbeelden vanuit de praktijk. Groene Tomaat zorgt voor verbinding tussen adviseurs, marketing en sales.

Unieke werkwijze

Groene Tomaat Marketing heeft een unieke werkwijze ontwikkeld waarbij uw adviseurs en klanten worden ‘afgetapt’: wij gaan de diepte in en (her)ontdekken samen de unieke bodemschatten van zowel uw organisatie als uw producten/diensten. Uw bodemschatten worden op een slimme manier vertaald naar hapklare contentbrokken voor uw acquisitie en relatiemanagement.

Concrete uitingen: online en offline

De inhoud wordt razendsnel omgezet naar HTW's: Hoge Toegevoegde Waarde uitingen. U kunt hierbij denken aan interactieve magazines, blogs, white papers, set kaarten, mini-boekjes, etc. Het mooie hierbij is dat content op een slimme manier wordt hergebruikt en inzetbaar is voor zowel uw acquisitie als uw relatiemanagement. In the mix: online en offline.

Groene Tomaat Content Marketing

  • Uw bodemschatten snel en goed naar boven
  • Razendsnelle vertaling van inhoud naar concrete acties
  • Inhoud gebruiken voor acquisitie en relatiemanagement
  • Slim recyclen van waardevolle inhoud
  • In the mix: online en offline

Meer weten? Bel 06-22206597

10 insights

Groene Tomaat Marketing heeft meer dan 27 jaar ervaring met kennisintensieve organisaties en dus ook met content marketing. Het resultaat? Tien Groene Tomaat insights die aan de basis staan voor betaalbare en uiterst effectieve content marketing:

  • Een groter stuk van de taart
  • Ritme
  • Proeven
  • Lekker, ik wil meer
  • Content delen
  • Content productie en recycling
  • Hapklare brokken
  • Trusted advisor
  • Samenwerken
  • Inhoud = commercie

Groene Tomaat-methode

Om uw content management snel en goed van de grond te trekken gaat u aan de slag met de Groene Tomaat-methode (GTM): de manier om de juiste klantrelaties voor uw kennisintensieve organisatie te  ontwikkelen. De kern bestaat uit vier essentiële aandachtsgebieden die elkaar onderling versterken: wat – wie – hoe – doen. Samen met uw commerciële team gaan wij razendsnel van denken naar doen.

Meer over de methode