• Marketing

Content Marketing

Meer omzet door kennis te delen.

Klanten en prospects boeien, prikkelen, aan het denken zetten, helpen en adviseren. Op het juiste moment en op de juiste manier. Om relaties aan te gaan en te verstevigen. En gericht op het realiseren van meer omzet. Dat is de kern van Groene Tomaat content marketing.

Kennisintensieve organisaties

Goed nieuws: uw adviseurs zitten ‘tjokvol kennis’. Zij kennen de de uitdagingen van hun klanten en hebben vaak effectieve manieren om deze uitdagingen het hoofd te bieden. Daarnaast hebben zij genoeg voorbeelden vanuit de praktijk. Groene Tomaat zorgt voor verbinding tussen adviseurs, marketing en verkoop.

Unieke werkwijze

Groene Tomaat Marketing heeft een unieke werkwijze ontwikkeld waarbij uw adviseurs worden ‘afgetapt’: wij gaan de diepte in en (her)ontdekken samen de unieke bodemschatten van zowel uw organisatie als uw producten/diensten. Uw bodemschatten worden op een slimme manier vertaald naar hapklare contentbrokken voor uw acquisitie en relatiemanagement.

Dienstverlening

Vier manieren om meer uit uw content marketing te halen

Proeverij

Proeverij

Tijdens de proeverij ontdekt u de mogelijkheden van Groene Tomaat Content Marketing. Dankzij de mix van insights, voorbeelden, mini-cases en praktische tips ziet u direct kansen voor uw eigen organisatie. Doe gerust aan ‘tomaat-picking’ en gebruik het direct voor uw eigen marketing.
Inspiratie- en werksessies

Inspiratie- en werksessies

In één ochtend gaan wij met een kleine groep aan de slag: een mix van inhoudelijke en commerciële professionals. Vervolgens ontstaat er een ‘kind of magic’: inhoud wordt gekoppeld aan commercie en dit resulteert in een serie ideeën om nieuwe klanten te winnen.
Hapklare Content Brokken

Hapklare Content Brokken

Uiteraard kunnen wij de ideeën uit de werksessie(s) razendsnel omzetten in concrete uitingen, zoals een slideshare-presentatie, kaarten in blik, blogartikelen voor uw website, een direct mail of een e-nieuwsbrief. Binnen twee weken van denken naar doen.
Structurele verankering

Structurele verankering

Heeft u geproefd aan het concept, ervaring (met ons) opgedaan en bent u klaar voor de volgende stap? Dan gaan wij graag met u in gesprek over de mogelijkheden om Content Marketing op een structurele manier te verankeren in uw commerciële bedrijfsvoering.

Wilt u meer weten over de kansen voor uw eigen organisatie? Neem dan contact op (06) 222 06 597.

Meer omzet door kennis te delen: 10 insights

Groene Tomaat Marketing heeft meer dan 20 jaar ervaring met kennisintensieve organisaties en dus ook met content marketing. Het resultaat? Tien Groene Tomaat insights die aan de basis staan voor betaalbare en uiterst effectieve content marketing:

  • Een groter stuk van de taart
  • Ritme
  • Proeven
  • Lekker, ik wil meer
  • Content delen
  • Content productie en recycling
  • Hapklare brokken
  • Trusted advisor
  • Samenwerken
  • Inhoud = commercie