Soms is direct actie gewenst. Geen paniek. Regelen we. Samen de diepte in, een kwalitatieve uitwerking met verschillende alternatieven en supersnelle realisatie. Vaak als onderdeel van een (mini-traject of plan) of als losse actie. Online en/of offline.

Groene Tomaat-acties

On-der-de-len

De onderstaande acties zijn voorbeelden van mogelijke 'hapklare brokken' die u kunt inzetten voor uw acquisitie en/of relatiemanagement.

  • Positioneringsuitingen
    Uw positionering kort en bondig weergegeven in woord en beeld. Online en/of offline. In bijvoorbeeld een mini-boekje of online magazine

  • Online magazine
    Een effectieve digitale manier om de klantreis te boosten met prachtige content (positionering, e-book, sector updates, etc)

  • Notitieboekjes met eigen content
    Ga een stap verder dan de notitieboekjes met uw logo: wissel blanco pagina's af met 'eigen content' zoals quotes, korte teksten met foto's, etc

  • Communicatie rond (online) events
    Een aantal effectieve acties om de juiste mensen op uw (online) event te krijgen? Inclusief follow-up acties

  • Realisatie online events/video
    Live en/of deels vooraf opgenomen events realiseren voor uw doelgroep: een mix van techniek, inhoud, communicatie en slim hergebruiken

  • Slideshare presentaties
    Met relatief kleine aanpassingen kunt u bestaande presentaties hergebruiken op uw website en op slideshare (YouTube voor presentaties). In te zetten voor uw acquisitie en relatiemanagement.

  • Video
    Effectieve videos om op een persoonlijke manier contact te leggen, uw dienstverlening toe te lichten, persoonlijke follow-up te realiseren. Laagdrempelig en (vaak) zelf te realiseren

  • Blog en web-content
    Kwalitatieve content voor uw blog, e-nieuwsbrief en/of website. Dieper graven, slim hergebruiken en snelle realisatie van beeld en woord.

  • Nieuwsbrief (special)
    Een kwalitatieve en mooi vormgeven e-nieuwsbrief (special) voor uw acquisitie en/of relatiemanagement. Snel en goed geregeld. Eénmalig of als serie.

  • 1-op-1 relatie-acties
    Persoonlijke aandacht geven voor TOP-relaties. Dat vraagt om een mix van emotie en inhoud. U geeft de input en ontvangt snel een aantal (herbruikbare) voorbeeld-acties.

  • Persoonlijke kaarten
    Een serie kaarten voor uw acquisitie en relatiemanagement: klaar om te gebruiken op het moment dat u ze nodig heeft. Op naam van de relatie en met ruimte voor uw persoonlijke en/of inhoudelijke boodschap.

  • Direct mail
    Vaak ten onrechte 'weggedrukt' door social media. Ontdek de kracht van gerichte, inhoudelijk sterke  en persoonlijke direct mail. Vaak in combinatie met online communicatie.