• Marketing

Marketing

Marketing als motor voor uw acquisitie en relatiemanagement.


Groene Tomaat diensten: Marketing

Denktijd

Denktijd

Even snelheid minderen. Blok ‘Thinking time’ voor zaken die uw aandacht verdienen maar niet altijd krijgen. In één dagdeel doorloopt u de stappen ‘stoppen-denken-kiezen’. Stap uit de hectiek. Om daarna weer vol te versnellen. In de juiste richting en op basis van de juiste keuzes.

Groene Tomaat Proeverij

Groene Tomaat Proeverij

Ervaar in 1 dagdeel wat Groene Tomaat voor uw organisatie of team kan betekenen. Maak kennis met TOP-tactieken en ontdek de kracht van ritme, inhoud en creativiteit. Laat u inspireren door praktische voorbeelden en ‘winning moves’ uit de wereld van Groene Tomaat.

Lees verder


Start uw marketingmotor

Start uw marketingmotor

Ontdek hoe u maximaal commercieel vermogen ontwikkelt. Bodemschatten, kernklanten, TOP-tactieken en de juiste inhoud fungeren hierbij als brandstof. Marketing biedt voor de acquisitie en het relatiemanagement de juiste ‘tools’. Adviseurs, verkopers en accountmanagers worden volledig gefaciliteerd en beschikken over de juiste (inhoudelijke) acties. Hierdoor kunnen zij zich richten op het primaire taak: relaties ontwikkelen, adviseren en verkopen.

Content-marketing

Content-marketing

In een vast ritme in beeld blijven bij de juiste prospects en klanten: dat is de uitdaging. Maar dan wel op een manier die waarde toevoegt. Ontdek hoe u prospects in elke fase van het koopproces van interessante content kunt voorzien. En deze content kunt hergebruiken voor uw relatiemanagement. Inspireren, mensen prikkelen en aan het denken zetten: daar draait het om. Ervaar hoe u interessante content deelt via blogs, white papers, filmpjes, e-books, podcasts, et cetera. Ritme combineren met kwalitatieve content: extreem effectief.

Marketing voor banken

Marketing voor banken

Specifiek voor banken zijn een aantal Groene Tomaat diensten ontwikkeld. De diensten hebben onder andere betrekking op de praktische invoering van content-marketing, het vitaliseren van het coöperatieve gedachtengoed, het aanbrengen van focus op kernklanten, positioneringsvraagstukken en het geven van impulsen bij afdelingen Marketing en Communicatie. Meer weten? Stuur dan een mail.

Lees verder

Groene Tomaat 'Bites' in uw inbox? Dan is deze e-nieuwsbrief voor u.