• Groeiprogramma

Opbrengst GROEI-programma

Effectief, onderscheidend en inspirerend: actie vanaf de start

  • Meer omzet bij bestaande klanten
  • Ritme in uw klantcontact
  • Meer passie en ondernemerschap
  • Een systematische aanpak
  • Meer aandacht voor uw kernklanten
  • Gerichte actie

Groeien bij bestaande opdrachtgevers

In vier stappen de juiste klantrelaties ontwikkelen.

Denken

Denken

Route bepalen

Route bepalen

Maken

Maken

Doen

Doen


Omzetgroei bij uw kernklanten

De vier stappen versterken elkaar en laten uw commerciële vliegwiel steeds sneller draaien.

  • Vier stappen

    Vier stappen

    Groeien bij de juiste opdrachtgevers: dat is het doel van uw groei-programma. In vier concrete stappen realiseren wij gezamenlijk een groeispurt bij uw kernklanten. Op weg met het einddoel voor ogen. Bekijk de vier stappen.
  • Stap 1: denken

    Stap 1: denken

    Doen wij de juiste dingen en doen wij ze goed? Deze vragen gaan wij met uw team beantwoorden met betrekking tot relatiemanagement. Uw team gaat op een andere manier kijken naar klanten, relatiemanagement en klantbediening. U maakt kennis met TOP-tactieken en elimineert wanhoopspogingen. Samen (met uw team) maken wij concreet hoe u echt inhoud geeft aan relatiemanagement.
  • Stap 2: route bepalen

    Stap 2: route bepalen

    Voor uw kernklanten ontwerpen wij samen met uw team verschillende routes voor effectief relatiemanagement. Het wordt volstrekt duidelijk hoe u stap voor stap klantrelaties ontwikkelt: vanaf de eerste opdracht tot de dienstverlening en de fase daarna. Op elk moment is duidelijk welke TOP-tactieken u inzet om klanten (inhoudelijk) te verrassen. Er komt energie vrij en uw mensen krijgen alle ruimte om met hun eigen ideeën aan de slag te gaan. Ritme en discipline worden gecombineerd met creativiteit en enthousiasme.
  • Stap 3: maken

    Stap 3: maken

    Om uw vliegwiel (sneller) te laten draaien wordt uw team optimaal gefaciliteerd met kant-en-klare acties, halffabrikaten en voorbeelden om relaties te ontwikkelen. Voor elke stap worden acties gemaakt en direct gebruikt. Specifiek voor het boeien van klanten, het verdiepen van relaties en het stimuleren van vervolgopdrachten. Interessante content wordt geproduceerd en slim hergebruikt. Dit leidt tot een goed gevulde ‘actieplank’ voor uw relatiemanagement.
  • Stap 4: doen

    Stap 4: doen

    Uw verkopers, adviseurs of accountmanagers gaan het daadwerkelijk doen: op een uiterst effectieve manier relaties ontwikkelen en bouwen aan vertrouwen. Vanaf de start, in het juiste ritme en op basis van inhoud en emotie. De route is helder en de acties liggen ‘op de plank’. No excuses. Tijdens het doen worden specifieke vaardigheden ontwikkeld en kunt u rekenen op impulsen, monitoring en bijsturing.

Voor banken (afdeling bedrijven, private banking) zijn specifieke programma’s voor acquisitie en relatiemanagement ontwikkeld.


Hoe het werkt

Uw team is in drie sessies uit de startblokken en klaar om te groeien.

Groeispurt

Groeispurt

Een groeiprogramma kan individueel, in een kleine groep of in teamverband. Uw groei begint met drie sessies. Vanaf de eerste sessie gaat u direct aan de slag met ‘winning moves’. De routes voor effectief relatiemanagement worden bepaald en acties voorbereid. Praktische Groene Tomaat ondersteuning en de beschikbaarheid van kant-en-klare acties zorgen ervoor dat u direct uit de startblokken schiet. Groeien is immers een werkwoord. Uw adviseurs en accountmanagers en/of verkopers krijgen praktische ondersteuning: individueel, in duo’s of in teamverband.

Doorgroeien

Doorgroeien

Korte denk- en werksessies zorgen voor focus en inspiratie. De actiekalender van uw team raakt meer en meer gevuld met TOP-tactieken en dit wordt direct doorvertaald in acties en afspraken. Het gaat stromen. U bent steeds actiever als het gaat om relatiemanagement en dit motiveert uw team. Inhoudelijk gaan wij aan de slag met content: de aanwezige kennis van uw mensen wordt omgezet in interessante content voor uw kernklanten. Ritme en discipline versnellen de uitvoering. Uw kernklanten krijgen de juiste aandacht.

Meer weten over een groeiprogramma voor uw organisatie? Laten wij dan snel om tafel gaan en ideeen uitwisselen.

  • Wat klanten zeggen
  • Wat klanten zeggen
  • Wat klanten zeggen
  • Wat klanten zeggen