• Groene Tomaat Proeverij Marketing

Groene Tomaat Proeverij voor banken

Ervaar in 1 dagdeel wat Groene Tomaat voor uw bank kan betekenen. Maak kennis met TOP-tactieken en ontdek de kracht van ritme, inhoud en creativiteit. Laat u inspireren door praktische voorbeelden en ‘winning moves’ uit de wereld van Groene Tomaat.


Volledig toegespitst

Uw proeverij wordt volledig toegespitst op de (gewenste) situatie bij uw bank. U kiest of de inhoud ‘dwars door de bank gaat’ of juist meer gericht is op specifieke klantgroepen, afdelingen en/of uitdagingen. U kunt hierbij denken aan acquisitie voor de afdeling Private Banking, het beter bedienen van de OIP-er, het gebruiken van uw (coöperatieve) identiteit, klantgerichtheid in de bankhal of het verleiden van klanten naar digitaal bankieren.

Wat kunt u verwachten?

U kunt rekenen op een cocktail van praktische tips, humor, muziek- en filmfragmenten, interactie en vooral veel concrete ideeën. U kijkt met uw collega’s in de dienstverlenende spiegel en krijgt een schat aan voorbeelden te zien. Tijdens de sessie wordt u uitgedaagd om anders te kijken naar uw eigen commerciële gedrag. U kunt rekenen op voldoende creatieve en inspirerende impulsen.


Groene Tomaat Proeverij

Samen met (een deel van) uw team proeft u aan de Groene Tomaat inzichten op het gebied van klantgericht bankieren. Een voorproefje van (mogelijke) ingrediënten:

  • Van tevreden naar WOW!
  • Hoe u klanten wegjaagt of juist aantrekt?
  • Hoe creëer je een klantgerichte cultuur?
  • 10 ‘kleine dingen’ die een groot verschil maken
  • Acquisitie en relatiemanagement: 10 tips voor accountmanagers
  • Hoe verrast u uw klanten emotioneel en inhoudelijk?
  • Meer resultaat uit uw (kleinschalige) events
  • Mix ritme en discipline met spontane creativiteit en passie
  • De kracht van inhoud: voeg waarde toe en deel uw kennis
  • Voorbeelden recht uit de dagelijkse bank-praktijk

Ontdek hoe u (en uw collega’s) het verschil kunnen maken voor uw (potentiële) klanten. Uiteraard wordt de exacte inhoud in overleg met u bepaald.


Gegevens

  • De proeverij duurt +/- 2,5 uur
  • Uw investering: 950,-
  • Inclusief intake, voorbereiding, proeverij en nabespreking
  • All you can eat: u wordt aangemoedigd om alle ideeën en voorbeelden direct te gebruiken in uw eigen praktijk