• Marketing

Kernvraag

Hoe onderscheid ik mij in de markt en hoe zorg ik voor een continue stroom van kwalitatieve prospects?


Marketingkracht

Marketing als motor om nieuwe klanten te winnen en relaties te ontwikkelen

  • Ontdek uw bodemschatten
  • Focus op kernklanten
  • Sales en adviseurs faciliteren
  • TOP-tactieken gebruiken
  • Kennis delen
  • Uw plan op 1 A4

Kiezen

Marketing gaat om keuzes maken. Echt durven kiezen en hierna handelen. Voor wie bent u onmisbaar en waarom? Ontdek uw verborgen bodemschatten en focus op kernklanten. Wat zijn voor u de juiste keuzes?

TOP-tactieken

Meer doen met minder. Dat kan als u stopt met wanhoopspogingen en kiest voor TOP-tactieken. Haal meer rendement uit uw marketinginspanningen.

Samenwerken

Ontdek hoe effectief het is als marketing, sales en uw inhoudelijke professionals echt gaan samenwerken. Marketing kan dan de mooiste dingen ‘aandragen’ voor uw acquisitie en relatiemanagement.

Winnen op inhoud

De buitenkant is belangrijk. Het oog wil immers ook wat. Maar het draait steeds meer om de inhoud. Waar bent u goed in en kunnen potentiële klanten hieraan proeven. Kortom: durft u inhoud te delen?

Op zoek naar inspiratie, voorbeelden en kansen? Dan is een ‘proeverij’ iets voor u.


Dienstverlening

Drie manieren om meer uit uw marketing te halen

Denk-tijd

Denk-tijd

Neem nu de tijd om goed na te denken over uw kernklanten, bodemschatten en TOP-tactieken. Om daarna te versnellen. Reserveer Groene Tomaat denktijd: uw organisatie verdient het.
Uw marketingmotor

Uw marketingmotor

Ontdek de kracht van TOP-tactieken, ritme, goede inhoud en een serie ‘winning moves’. En haal alles uit uw marketingmotor. Vergroot in 1 dagdeel uw commerciële slagkracht.
Inhoud

Inhoud

Inspireren, mensen prikkelen en aan het denken zetten: daar draait het om. Ervaar hoe u interessante content ontwikkelt en gebruikt tijdens uw acquisitie en relatiemanagement.


Groene Tomaat ‘bites in uw inbox? Dan is deze E-zine voor u.


  • Wat klanten zeggen
  • Wat klanten zeggen