• Relatiemanagement

Kernvraag

Hoe ontwikkel ik klanten tot waanzinnig enthousiaste opdrachtgevers die voor vervolgopdrachten én mond tot oor-reclame zorgen?


Relatiemanagement-paradox

De meeste ondernemers en adviseurs geloven dat relaties essentieel zijn voor het runnen van een bedrijf. Relatiemanagement-paradox: bijna niemand heeft een gedegen aanpak om de belangrijkste relaties structureel te onderhouden.


Kernklanten

Voor wie bent u onmisbaar? Welke klanten passen goed bij uw organisatie en dienstverlening? Kies uw kernklanten en investeer in deze relaties. Groene Tomaten bedienen de juiste klanten en gaan gericht op zoek naar ‘look a likes’.

Eerst geven

Ontdek de kracht van geven. Aandacht, kennis, oprechte interesse en extra dienstverlening. Geef het uw kernklanten. Het komt bij u terug. In de vorm van vervolgoprdahcten en positieve mond tot oor-reclame. Eerst geven en dan wellicht ontvangen: een TOP-tactiek. Durft u het aan?

Trusted advisor

Wanneer zien klanten u als een ‘trusted advisor’? Als u op inhoudelijk en relationeel niveau laat zien dat u het verschil maakt. Uw klanten voelen het feilloos aan of u ‘achter hun geld aanzit’ of vanuit uw betrokkenheid en expertise waarde wilt toevoegen.


Meer omzet bij bestaande opdrachtgevers

Groene Tomaat Relatiemanagement: een uiterst effectieve manier om de juiste klantrelaties te ontwikkelen. In vier stappen naar meer omzet bij bestaande klanten.

Denken

Denken

Wat werkt als het gaat om ontwikkelen van klantrelaties: TOP-tactieken selecteren en wanhoopspogingen elimineren.
Ontwerpen

Ontwerpen

De belangrijkste contact-momenten in de verschillende fases van het relatiemanagement benoemen en invullen.
Maken

Maken

Boeien, verdiepen en verkopen: voor elke fase maken wij kant-en-klare Groene Tomaat acties. U realiseert kwalitatieve contactmomenten.
Doen

Doen

U bent (met uw team) volop in actie. U beschikt over voldoende uitingen en relatiemanagement efficiënt en effectief uit te voeren.


Ontdek hoe u meer omzet bij bestaande relaties realiseert


Groene Tomaat Relatiemanagement

Drie manieren om te groeien bij bestaande klanten.

Proeverij

Proeverij

Ontdek in 1 dagdeel hoe u de juiste klantrelaties voor uw organisatie ontwikkelt.

Lees verder

Groei-programma

Groei-programma

Focus op uw kernklanten en ontwikkel de juiste klantrelaties. In vier stappen naar gerichte groei bij bestaande (en nieuwe) relaties.

Lees verder

Individuele actie(s)

Individuele actie(s)

U heeft nu een goede actie nodig om relaties te onderhouden en/of te verstevigen? Bekijk de mogelijkheden.

Lees verder

Op zoek naar inspiratie, voorbeelden en kansen op het gebied van relatiemanagement? Boek dan een ‘proeverij’ voor uw organisatie.