• Voor wie

Focus

Groene Tomaat Marketing werkt voor dienstverlenende en/of kennisintensieve organisaties. Klein en groot. De focus ligt op:

  • Banken
  • Educatieve dienstverleners
  • Adviesbureaus
  • SW-bedrijven
  • Accountants
  • ICT-bedrijven
  • Ingenieursbureaus
  • Technische bedrijven (producenten)
  • Innovatieve bedrijven in de bouw

Banken

Specifiek voor banken heeft Groene Tomaat diverse diensten ontwikkelend. Gericht op het winnen, verrassen en ontwikkelen van de juiste klantrelaties. Naast specifieke diensten voor de afdelingen bedrijven, Private Banking en vermogensmanagement richt de dienstverlening zich op het vitaliseren van het coöperatieve gedachtengoed, het aanbrengen van focus op kernklanten, positioneringsvraagstukken en het geven van impulsen bij Marketing en Communicatie. Lees meer over de diensten specifiek voor banken.

Het juiste Groene Tomaat DNA

Mensen die met Groene Tomaat aan de slag gaan hebben echt iets te melden: vanuit de inhoud wordt invulling gegeven aan marketing, acquisitie, relatiemanagement en dienstverlening. Content-marketing speelt hierbij een belangrijke rol. Daarnaast hebben zij het lef om dingen te doen die anderen niet durven, mogen of kunnen doen. Zij zijn constant op zoek naar manieren om te verbeteren. Het gaat er immers niet om hoe goed je bent, maar hoe goed je wilt worden.

Voor wie

  • Directie(teams)
  • Ondernemers
  • Managers en teamleiders
  • Teams
  • Medewerkers van specifieke afdelingen
  • Adviseurs, verkopers en servicemedewerkers

Groene Tomaat 'Bites' in uw inbox? Dan is deze e-nieuwsbrief voor u.