Skip to main content
Methode
Kickstart
Workshop
Free stuff
Home
Over Rolf
Blog
Contact
Home
Over Rolf
Blog
Contact
Methode
Kickstart
Workshop
Free stuff
06 - 22206597
Slides
Slide Hoe haal je meer uit jouw contentmarketing?
In 7 slides krijg je 20 tips om meer rendement op jouw content te realiseren. Natuurlijk op basis van de vier onderdelen van de Groene Tomaat-methode: WAT – WIE – HOE – DOEN.
Lees verder
Slide Wat levert focus je op?
Focus is misschien wel de belangrijkste Groene Tomaat-bouwsteen uit de serie van acht. Met focus werk je gericht, zit er lijn in je acties en haal je een beter resultaat.
Lees verder
Slide It's Coffee Time
Na een aantal (inhoudelijke) opwarm-acties is het tijd om persoonlijk kennis te maken en met elkaar in gesprek te gaan. Inderdaad: tijd voor een ‘aan tafel-actie. De Groene Tomaat Coffee time-actie opent (digitale) deuren.
Lees verder
Slide Treat different customers differently
In 10 slides de kern van differentiëren, doorselecteren en hier echt iets mee doen. Je kunt direct aan de slag met de tweede bouwsteen van de Groene Tomaat-methode: WIE.
Lees verder
Slide 15 klant quotes
Alsjeblieft: 15 quotes over prospects en klanten. In combinatie met beeld raken ze vaak de kern. Swipe door de slides en laat je inspireren.
Lees verder
Meer
free stuff
Poster Metrospoor Acquisitie
Als je systematisch de juiste klanten wilt winnen, heb je structuur nodig. Het Groene Tomaat-Metrospoor Acquisitie geeft richting, ritme en inhoud aan je acquisitie.
Lees verder
E-zine ‘In the name of love’
Waarom een E-zine over relatiemanagement? Het antwoord is eenvoudig: het kan beter. Veel beter. Daarom de HITMIX ‘In the name of love’: een E-zine over relatiemanageme...
Lees verder
Slide 15 klant quotes
Alsjeblieft: 15 quotes over prospects en klanten. In combinatie met beeld raken ze vaak de kern. Swipe door de slides en laat je inspireren.
Lees verder
Poster Relatieradar
Met de relatieradar-poster zijn jouw TOP-klanten en TOP-prospects vol in beeld. Nog beter: ze hangen letterlijk aan de muur. het is volstrekt helder in wie jij tijd en...
Lees verder
Slide Hoe haal je meer uit jouw contentmarketing?
In 7 slides krijg je 20 tips om meer rendement op jouw content te realiseren. Natuurlijk op basis van de vier onderdelen van de Groene Tomaat-methode: WAT – WIE – HOE ...
Lees verder
E-Book Relatieradar
Op wie richt je je als je meer omzet en winst wilt realiseren? Je staat elke keer voor de keuze: investeer ik tijd en geld in (potentiële) relaties die extreem belangr...
Lees verder
Slide Treat different customers differently
In 10 slides de kern van differentiëren, doorselecteren en hier echt iets mee doen. Je kunt direct aan de slag met de tweede bouwsteen van de Groene Tomaat-methode: WIE.
Lees verder
De LEGO-aanpak en contentmarketing
Wat heeft de (technisch) LEGO-auto op de foto te maken met contentmarketing? Veel. Zie jouw contentproductie als bouwen met LEGO: denk in on-der-de-len.
Lees verder
Slide Wat levert focus je op?
Focus is misschien wel de belangrijkste Groene Tomaat-bouwsteen uit de serie van acht. Met focus werk je gericht, zit er lijn in je acties en haal je een beter resultaat.
Lees verder
Hoe sterk is jouw ‘belief system?
Wat merkt een (potentiële) klant direct tijdens een gesprek met jou als adviseur of sales professional? Of je er zelf een beetje vertrouwen in hebt of niet! Anders gez...
Lees verder