Skip to main content
Methode
Kickstart
Workshop
Free stuff
Home
Over Rolf
Blog
Contact
Home
Over Rolf
Blog
Contact
Methode
Kickstart
Workshop
Free stuff
06 - 22206597
E-books en E-zines
E-zine ‘In the name of love’
Waarom een E-zine over relatiemanagement? Het antwoord is eenvoudig: het kan beter. Veel beter. Daarom de HITMIX ‘In the name of love’: een E-zine over relatiemanagement in B2B omgevingen. Met name interessant voor kennisintensieve dienstverleners en technische organisaties.
Lees verder
E-Book Halloween
Halloween markeert het eind van de oogstperiode en deze ‘horror-nacht’ wordt op 31 oktober gevierd. Groene Tomaten oogsten ook. Maar zij passen wel op voor de 4 marketing-griezels die ook actief zijn: Jack, Dr. Jekyll, Frankenstein en Dracula. Watch out!
Lees verder
E-Book Relatieradar
Op wie richt je je als je meer omzet en winst wilt realiseren? Je staat elke keer voor de keuze: investeer ik tijd en geld in (potentiële) relaties die extreem belangrijk voor mijn bedrijf (kunnen) zijn of ren ik achter alles aan wat beweegt? Maak keuzes met jouw relatieradar.
Lees verder
Meer
free stuff
Waar balanceer jij?
Als adviseur, coach, private banker, subsidiespecialist of IT'er draait het natuurlijk om kennis en ervaring? BIG MISTAKE. Dat is uw entree ticket. Wat maakt dan wel het…
Lees verder
E-Book Relatieradar
Op wie richt je je als je meer omzet en winst wilt realiseren? Je staat elke keer voor de keuze: investeer ik tijd en geld in (potentiële) relaties die extreem belangrij…
Lees verder
De LEGO-aanpak en contentmarketing
Wat heeft de (technisch) LEGO-auto op de foto te maken met contentmarketing? Veel. Zie jouw contentproductie als bouwen met LEGO: denk in on-der-de-len.
Lees verder
Slide 15 klant quotes
Alsjeblieft: 15 quotes over prospects en klanten. In combinatie met beeld raken ze vaak de kern. Swipe door de slides en laat je inspireren.
Lees verder
Slide Wat levert focus je op?
Focus is misschien wel de belangrijkste Groene Tomaat-bouwsteen uit de serie van acht. Met focus werk je gericht, zit er lijn in je acties en haal je een beter resultaat.
Lees verder
Poster Metrospoor Acquisitie
Als je systematisch de juiste klanten wilt winnen, heb je structuur nodig. Het Groene Tomaat-Metrospoor Acquisitie geeft richting, ritme en inhoud aan je acquisitie.
Lees verder
Slide It's Coffee Time
Na een aantal (inhoudelijke) opwarm-acties is het tijd om persoonlijk kennis te maken en met elkaar in gesprek te gaan. Inderdaad: tijd voor een ‘aan tafel-actie. De Gro…
Lees verder
Slide Hoe haal je meer uit jouw contentmarketing?
In 7 slides krijg je 20 tips om meer rendement op jouw content te realiseren. Natuurlijk op basis van de vier onderdelen van de Groene Tomaat-methode: WAT – WIE – HOE –…
Lees verder
Wilt u nieuwe klanten winnen en de juiste klantrelaties ontwikkelen? Versla dan de 'wervelwind'
Wat is de echte vijand van de uitvoering als het gaat om structurele acquisitie en structureel relatiemanagement? Wat dacht u van 'de wervelwind': de dagelijkse storm aa…
Lees verder
Positionering: niet sexy - wel extreem belangrijk
Je hebt een mooie dienst, maar niemand begrijpt het. Of iedereen is het met je eens, maar bijna niemand koopt het. Of ze vergelijken je met een dienst die helemaal niet…
Lees verder