Skip to main content
Methode
Kickstart
Workshop
Free stuff
Home
Over Rolf
Blog
Contact
Home
Over Rolf
Blog
Contact
Methode
Kickstart
Workshop
Free stuff
06 - 22206597
Tools
Poster Metrospoor Acquisitie
Als je systematisch de juiste klanten wilt winnen, heb je structuur nodig. Het Groene Tomaat-Metrospoor Acquisitie geeft richting, ritme en inhoud aan je acquisitie.
Lees verder
Poster 4xJA!
Wat merkt een (potentiële) klant direct tijdens het contact met jou als adviseur? Of je er zelf een beetje vertrouwen in hebt of niet! Anders gezegd: geloof jij er in of twijfel je?
Lees verder
Poster Relatieradar
Met de relatieradar-poster zijn jouw TOP-klanten en TOP-prospects vol in beeld. Nog beter: ze hangen letterlijk aan de muur. het is volstrekt helder in wie jij tijd en geld investeert (en in wie niet).
Lees verder
Meer
free stuff
Proberen of DOEN?
Proberen is de vijand van succesvolle marketing en sales. Leg de lat maar lekker laag. Proberen effent de weg naar middelmatigheid. Groene Tomaten zetten een streep do...
Lees verder
Poster Relatieradar
Met de relatieradar-poster zijn jouw TOP-klanten en TOP-prospects vol in beeld. Nog beter: ze hangen letterlijk aan de muur. het is volstrekt helder in wie jij tijd en...
Lees verder
E-Book Relatieradar
Op wie richt je je als je meer omzet en winst wilt realiseren? Je staat elke keer voor de keuze: investeer ik tijd en geld in (potentiële) relaties die extreem belangr...
Lees verder
Wilt u nieuwe klanten winnen en de juiste klantrelaties ontwikkelen? Versla dan de 'wervelwind'
Wat is de echte vijand van de uitvoering als het gaat om structurele acquisitie en structureel relatiemanagement? Wat dacht u van 'de wervelwind': de dagelijkse storm ...
Lees verder
Poster Metrospoor Acquisitie
Als je systematisch de juiste klanten wilt winnen, heb je structuur nodig. Het Groene Tomaat-Metrospoor Acquisitie geeft richting, ritme en inhoud aan je acquisitie.
Lees verder
Slide Wat levert focus je op?
Focus is misschien wel de belangrijkste Groene Tomaat-bouwsteen uit de serie van acht. Met focus werk je gericht, zit er lijn in je acties en haal je een beter resultaat.
Lees verder
E-zine ‘In the name of love’
Waarom een E-zine over relatiemanagement? Het antwoord is eenvoudig: het kan beter. Veel beter. Daarom de HITMIX ‘In the name of love’: een E-zine over relatiemanageme...
Lees verder
Groene Tomaat TOP-10 - Nr. 1: Run to you - Bryan Adams
Veel adviseurs en sales professionals willen vaak zo snel mogelijk naar prospects ‘rennen'? Je weet wel: actie, aan de bak en lekker de weg op. Pas op: ‘Run to you’ kl...
Lees verder
De LEGO-aanpak en contentmarketing
Wat heeft de (technisch) LEGO-auto op de foto te maken met contentmarketing? Veel. Zie jouw contentproductie als bouwen met LEGO: denk in on-der-de-len.
Lees verder
E-Book Halloween
Halloween markeert het eind van de oogstperiode en deze ‘horror-nacht’ wordt op 31 oktober gevierd. Groene Tomaten oogsten ook. Maar zij passen wel op voor de 4 market...
Lees verder