Skip to main content
Methode
Kickstart
Workshop
Free stuff
Home
Over Rolf
Blog
Contact
Home
Over Rolf
Blog
Contact
Methode
Kickstart
Workshop
Free stuff
06 - 22206597
Tools
Poster Metrospoor Acquisitie
Als je systematisch de juiste klanten wilt winnen, heb je structuur nodig. Het Groene Tomaat-Metrospoor Acquisitie geeft richting, ritme en inhoud aan je acquisitie.
Lees verder
Poster 4xJA!
Wat merkt een (potentiële) klant direct tijdens het contact met jou als adviseur? Of je er zelf een beetje vertrouwen in hebt of niet! Anders gezegd: geloof jij er in of twijfel je?
Lees verder
Poster Relatieradar
Met de relatieradar-poster zijn jouw TOP-klanten en TOP-prospects vol in beeld. Nog beter: ze hangen letterlijk aan de muur. het is volstrekt helder in wie jij tijd en geld investeert (en in wie niet).
Lees verder
Meer
free stuff
Poster Relatieradar
Met de relatieradar-poster zijn jouw TOP-klanten en TOP-prospects vol in beeld. Nog beter: ze hangen letterlijk aan de muur. het is volstrekt helder in wie jij tijd en g…
Lees verder
Proberen of DOEN?
Proberen is de vijand van succesvolle marketing en sales. Leg de lat maar lekker laag. Proberen effent de weg naar middelmatigheid. Groene Tomaten zetten een streep door…
Lees verder
Positionering: niet sexy - wel extreem belangrijk
Je hebt een mooie dienst, maar niemand begrijpt het. Of iedereen is het met je eens, maar bijna niemand koopt het. Of ze vergelijken je met een dienst die helemaal niet…
Lees verder
Hoe sterk is jouw ‘belief system?
Wat merkt een (potentiële) klant direct tijdens een gesprek met jou als adviseur of sales professional? Of je er zelf een beetje vertrouwen in hebt of niet! Anders gezeg…
Lees verder
Groene Tomaat TOP-10 - Nr. 1: Run to you - Bryan Adams
Veel adviseurs en sales professionals willen vaak zo snel mogelijk naar prospects ‘rennen'? Je weet wel: actie, aan de bak en lekker de weg op. Pas op: ‘Run to you’ klin…
Lees verder
Waar balanceer jij?
Als adviseur, coach, private banker, subsidiespecialist of IT'er draait het natuurlijk om kennis en ervaring? BIG MISTAKE. Dat is uw entree ticket. Wat maakt dan wel het…
Lees verder
Slide Hoe haal je meer uit jouw contentmarketing?
In 7 slides krijg je 20 tips om meer rendement op jouw content te realiseren. Natuurlijk op basis van de vier onderdelen van de Groene Tomaat-methode: WAT – WIE – HOE –…
Lees verder
De LEGO-aanpak en contentmarketing
Wat heeft de (technisch) LEGO-auto op de foto te maken met contentmarketing? Veel. Zie jouw contentproductie als bouwen met LEGO: denk in on-der-de-len.
Lees verder
Poster 4xJA!
Wat merkt een (potentiële) klant direct tijdens het contact met jou als adviseur? Of je er zelf een beetje vertrouwen in hebt of niet! Anders gezegd: geloof jij er in of…
Lees verder
Slide Treat different customers differently
In 10 slides de kern van differentiëren, doorselecteren en hier echt iets mee doen. Je kunt direct aan de slag met de tweede bouwsteen van de Groene Tomaat-methode: WIE.
Lees verder