Skip to main content
  • Poster Relatieradar

Poster relatieradar

Met de relatieradar-poster zijn jouw TOP-klanten en TOP-prospects vol in beeld. Nog beter: ze hangen letterlijk aan de muur. het is volstrekt helder in wie jij tijd en geld investeert (en in wie niet).

De relatieradar: wat en waarom

Met de ‘relatieradar’ besteed je je tijd en geld aan de juiste klanten en prospects. Je gaat kiezen en doorselecteren. Dit resulteert in een concrete lijst met focusklanten aan de ene kant en een wishlist met de belangrijkste prospects aan de andere kant. Visueel en concreet. Je hebt laserfocus. Er lekt geen tijd en geld weg naar de verkeerde klanten en prospects.

Poster relatieradar

Wil je aan de slag met het relatieradar. Download dan je poster inclusief praktische tips.

Waaruit bestaat je download?

Poster

De download bevat de relatieradar poster (A3/A4) zodat je een aantal keren kunt experimenteren en proefdraaien. Maak ‘m daarna definitief.

How to start

Praktische tips over hoe je dit snel en goed van de grond trekt. In 8 stappen heb je 100% focus op jouw TOP-relaties.

Groene Tomaat-methode

E-book

Wil je snel en goed aan de slag met dit model? Download dan ook het E-book ‘Relatieradar | 100% focus op TOP-relaties’. Met een stap voor stap uitleg van het model en handige tips over de invoering en werking in de dagelijkse praktijk.

Doe het zelf of samen met Groene Tomaat

Ga zelf aan de slag met de relatieradar voor jouw onderneming. Gebruik hiervoor de tools, downloads en blogs van Groene Tomaat. Je kunt het ook samen met Groene Tomaat doen. We geven graag feedback op jouw ingevulde relatieradar of gaan ermee aan het werk tijdens een Groene Tomaat-sessie met jou en je team. Of je het zelf doet of samen met ons: het belangrijkste is dat je een start maakt. Veel succes met de tweede component van de Groene Tomaat-methode: WIE (toprelaties).

Meer free stuff